Stumpastake!

1kommentarer

Idag är det höst hos mig. Löven dansar runt mellan regnskurarna. Solen kämpar tappert bakom de mörka molnen. Te och två knäckebröd med makrill fick det bli idag. Jag tände min stumpastake för att lysa upp den regntunga morgonen efter nattens jobb. När jag var på Ikea förra veckan så "råkade" jag få med mig några små värmeljushållare för fem kronor stycket. Jag har ju redan en uppsjö av sådan lite över allt i gömmorna, men inte just sådan. Extra glad blev jag när jag upptäckte att just de här små värmeljushållarna med sin fasade kant passade perfekt till min stumpastake. Nu slipper jag se metallhållarna när jag har värmeljusen tända. 

(null)

Tips ifall du är ägare till en stumpastake.
Tänk så lite det behövs för att göra en nöjd 

💕

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

25 Sep 2024 18:02

En av fördelarna med en lite ruggig höst är just att när det är lite skumt kunna tända ljus och mysa. Din fina stumpastake blev väldigt fin med de nya små glasbehållarna. Jag skulle också ha blivit väldigt glad för den upptäckten :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej