Ett år äldre!

1kommentarer

När ska du sluta jobba?
Vissa morgnar när jag går av efter nattens jobb så tänker jag att det är nog dags snart. Men alla andra morgnar så ska jag jobba tills jag är 68 år. Vi får se, inget är ristat i sten. Såg nu att klockan passerat 00.00 så då var det i förgår jag firades. Trevligt att träffas för att äta lite mat och planera höstens aktiviteter. 
Fina blommor och presenter fick jag också. 

(null)

För den uppmärksamme så står det "grattis till förlusten". Väldigt roligt idé som sonen anammat. I ett litet kuvert hade sonen slagit in en triss samt två andra paket där det stod, grattis till vinsten på den ena samt grattis till förlusten på det andra paketet. 

(null)

Som ni säkert redan räknat ut så blev det en lyckad nitlott. En flaska gott rött vin. Förhoppningsvis var det inte lika bra innehåll i vinstpaketen som jag inte fick öppna. Den får jag kanske nästa år. 
 Tack mina kära älsklingar ♥️

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

28 Sep 2024 17:32

Stort grattis och många HURRAkramar till dig lite i efterskott. Vilket fint firande och den där vinsten kanske dyker upp nästa år :D Hela firandet var nog en vinst i sig.
Kram

Kommentera

Publiceras ej