Alla vänners dag!

2kommentarer

Vilken härlig dag, en dag för att fira sina vänner. Skicka en extra tanke till vänner som man inte ser eller träffa så ofta som man vill. 
Mina minsta barnbarn trivs väldigt bra tillsammans allra helst när det gäller bus och andra roligheter. Som när jag skalade äppel sist vi sågs.

(null)

De där skalen var väldigt roliga att dela i små bitar och fästa fast i pappa/morbrors ansikte. Ingen risk man får ta sig en liten bensträckare när dessa två är i närheten.

(null)

Det blev en hel del fnitter från de små kreativa kusinerna.

(null)

Om man inte hade vetat vad Dennis har i ansiktet så ser det nästan lite skrämmande ut. Äppelskrutten gick visst också att använda. 

(null)

Ha en fortsatt bra dag mina vänner 🤩

2 kommentarer

Micke

05 Jun 2024 15:42

Äppleskal kan man ha till mycket förstår jag, jag tackar för tipset, hoppas inte frugan känner till detta. ;)

Ha en fin kväll.

Ibod11 - Ingrid

05 Jun 2024 16:00

Hahaha, vilka härliga ungar och vilken kreativitet. Jag tycker att de fick till det jättefint och jag är säker på att även offret tyckte att det var kul :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej