Blöt vårpromenad

2kommentarer

Det har regnat och regnat, men ut en runda är alltid skönt oavsett väder mellan jobbnätterna. Det fick bli en skogspromenad idag. 

(null)

Hittade ett ställe där det stått ett hus för länge längesedan. När jag kikade ner i brunnen hittade jag en spis.

(null)

Här inne bland parksliden har gamla jordkällaren legat. 

(null)

En gammal hink från Lyckebys galvaniseringsverkstad. 8,2 tror jag det står på hinken. 

(null)

Utanför växte det fina blommor på bar kvist, tror de heter Tibast.

(null)

Snart tar jag helg! 
Det ska bli skönt med lite ledighet. 

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

05 Apr 2024 16:35

Ja, tänk vad man kan hitta under en skogspromenad. Undrar om de var arga på spisen eller om de bara ville bli av med den :D
Visst är det tibast, en fin men väldigt giftig buske.
Kram

Micke

06 Apr 2024 15:49

Spännande att ge sig ut på en sådan upptäcktsfärd, man vet ju aldrig vad man hittar.
En spis i brunnen låter ju suspekt fast de kanske bara ville täppa igen hålet med något så ingen skulle ramla i....vad vet jag.

Ha det nu så underbart du kan.

Kommentera

Publiceras ej