Hej på dig…

3kommentarer

… oktober. Månaden då jag får min timme tillbaka. Månaden då de tända ljusen på kvällen ger hopp om överlevnad. Månaden då naturen skiftar i alla tänkbara färger. Månaden då jag skulle kunna tänka mig att gå i ide. Månaden då jag skulle kunna tänka mig att äta soppa varje dag. Månaden då jag stuvar in sommaren i stugan på ön. Månaden då mina överdragsbyxor och långarmade tröjor kommer fram ur garderoben. Månaden då vi har flest födelsedagsfirande i familjen. 

(null)

Jag börjar med att sova bort halva dagen.

3 kommentarer

Micke

01 Oct 2023 11:27

Den timmen ser man ju fram emot, ska bli skönt tycker jag.
Soppa borde man väl äta lite oftare kan jag tänka, absolut.

Ha nu en jättefin söndag.

Micke

01 Oct 2023 11:27

Den timmen ser man ju fram emot, ska bli skönt tycker jag.
Soppa borde man väl äta lite oftare kan jag tänka, absolut.

Ha nu en jättefin söndag.

Ibod11 - Ingrid

02 Oct 2023 13:56

En månad som kan vara alldeles underbar men, om man har otur, även kan bli trist och grå. Jag håller tummarna för att sol och färger tar överhanden :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej