Min magnolia❣️

3kommentarer

Igår var det inte bara min minsta dotters födelsedag, jag började nämnligen min dag med att vakna upp efter en mycket skön natts sömn på ön. Solen sken och jag gick ut i min radiga pyjamas med en kopp rykande gott te i min favoritmugg. Strosade runt i trädgården och njut. Tankade hela min kropp med den bästa energikick man kan få. 
Min magnolia blommar.

(null)

Över allt i trädgården kommer hubbar med tulpaner upp, en kär hälsning från Ester som bodde där för ca 30 år sedan. De sista fem åren av sitt liv var hon mest sängliggande.  Hennes fantastiska trädgård som var känd på hela öland för sina olika blommor, buskar och träd som under de åren hon var sjuk växte igen. 
Det är inte mycket som är sig likt sedan dess, men alla tulpanerna och kungsliljorna det är Esters flitiga fingrars förtjänst. 

(null)

(null)

Kvällen avslutades på restaurangen Antonios. Mycket trevligt och väldigt smaskigt. 

(null)

♥️

3 kommentarer

Anki

11 May 2023 08:59

Verkligen en fantastisk trädgård! Såå vackert!
Ha en fin torsdag!
Kram

Anki

11 May 2023 09:47

Jag igen! Grattis till yngsta dotterns födelsedag! härlig bild!
Kram

Ibod11 - Ingrid

11 May 2023 18:06

Vilken underbar morgon och vad härligt att vakna upp och ta med sig temuggen ut i en fantastiskt blommande trädgård :D Kul att en del av Esters arv lever kvar och att du får njuta av det :D
Gratulerat har jag redan gjort men jag skickar med ett grattis i dag också.
Kram

Kommentera

Publiceras ej