Takbygge på Nationaldagen!

4kommentarer

När ungdomarna är långlediga så passar man på att bjuda in till god mat och solen på ön. Jag glömde nog den där lilla detaljen att berätta om den egentliga anledning. 

(null)

Sonen fixade maten alla kvällar vi var där. Pizzan var enormt god.

(null)

Grillen har varit till stor hjälp vid alla måltider.  

(null)

Nytt tak på friggeboden är verkligen på tiden. Dottern  har varit arbetsledare för takbygge. När hon och delar av familjen åkte hem på måndagskvällen fick jag ta på mig den uppgiften. En bild på en dela av taket som behöver bytas ut. 

(null)

Sonen hann även skissa på ett bygge som han skulle vilja få njuta av innan sommaren är slut. 
Vi får se hur det går med det 😅. 

(null)

Tack för hjälpen och mysiga dagar 💓

4 kommentarer

Anonym

07 Jun 2023 11:21

Bra med hjälp och samtidigt trevlig samvaro!
Ljuvligt väder nu att njuta av!
Kram

Anonym

07 Jun 2023 11:22

Bra med hjälp och samtidigt trevlig samvaro!
Ljuvligt väder nu att njuta av!
Kram

ANNE-CHRISTIN

07 Jun 2023 11:23

Hm ... hur blev det här då? Jag är såklart inte anonym - och varför blev det två kommentarer? :)
Kram

Ibod11 - Ingrid

07 Jun 2023 17:26

Bra att kunna bjuda ut till ön och samtidigt ha arbetsmöte :D Vilken lyx att sonen fixade all mat, det känns igen från hur min son funkar :D Hans kommande altan/trappbygge skulle bli jättefint så förhoppningsvis stannar det inte bara vid den fina skissen. Härliga dagar ni har där på ön.
Kram

Kommentera

Publiceras ej