Vart tog juli vägen?

1kommentarer

Visst har väl juli gått snabbt. Jag har redan hunnit att jobba fjorton dagar efter min semester. Men å andra sidan är det just det jag nästan endast har gjort. Jobbat alltså!
Den goa värmen som jag njöt av för fyra veckor sedan den bara försvann. Blåst har det gjort var eviga dag. Vädret rår man inte över ändå så klagar man. Hoppas augusti kan erbjuda några sköna kvällar som man kan sitta ute utan att frysa ihjäl. När jag gick till jobbet igår så var det tjugo grader och det kändes riktigt behagligt. Nu blir det några dagar på vift, tyvärr ska det regna men det får man väl stå ut med. 
Ett foto på farmors hjärta gör mig mig alltid lika glad ♥️

(null)


1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

30 Jul 2023 17:38

Juli har varit händelserik och jätterolig men tiden går som bekant fort. Förhoppningsvis får du de efterlängtade varma kvällarna i augusti. Klart att du blir glad av ett så fint foto :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej