Nyårslöfte!

2kommentarer

Jag brukar alltid eller för det mesta avge ett nyårslöfte varje år. I år ska mitt nyårslöfte bestå av förändring. Vad har jag inte bestämt riktigt ännu men jag har allt några frön satta. Jag hoppas innerligt att de ska gro och att det i slutändan kommer bli mycket bra. 
Vi får se eller också händer ingenting. 
Innan jag for till jobbet ikväll så tog jag ett snack med denna gubben. Han brukar för det mesta vara rätt så tystlåten men jag tyckte nog ändå att han inte var helt emot mina planer. Det var nog för att om ifall att, så kommer vi att ses oftare. 

(null)

Så har min jul dansat ut och med det fick jag hjälp av detta lilla sockerhjärta. Jag saknade både hjärtat och granen innan jag gick hemifrån för att knega. 

(null)

Men, ikväll kommer mina Kalmartjejer med bussen. Som jag längtar 💖

2 kommentarer

Micke

13 Jan 2023 15:01

Fick för längesedan sluta med nyårslöften, det gick aldrig som det skulle iallafall. :)
Synd att man måste knega egentligen, men vad ska man göra?

Ha en fin kväll. :)

Ibod11 - Ingrid

13 Jan 2023 18:07

Nu blev jag riktigt nyfiken och mina tankar började genast snurra. Allt från livsstilsförändringar till arbetsbyte eller flytt hann jag tänka på men landade i att den som väntar får se :D Vad som än ska förändras så hoppas jag att det ger dig glädje :D
Bästa hjälpen fick du med att städa ut julen och nu har nog dina Kalmartjejer kommit till dig.
Kram

Kommentera

Publiceras ej