Sportlovslediga barnbarn❣️

2kommentarer

Halv tio idag på förmiddagen anlände två av mina barnbarn från Kalmar. Jag hade inte hunnit lägga mig ännu efter nattens jobb så frukosten stod klar när de knackade på dörren. Vi hann med att snacka en stund innan jag skulle sova. Tjejerna var också lite sega efter att ha stigit upp tidigt på morgonen så de passade också på att vila. Halv två kom nästa barnbarn och hennes kompis. När nu tjejligan var samlad så fick det bli en tur till näst minsta barnbarnet, hon blev så glad när tjerna kom till hennes förskola. Mycket trevlig dag som slutade med pyssel och pussel. Sticka och virka är bra att kunna tycker mormor.

(null)
 
(null)

(null)

(null)

Mätta och nöjda över den mycket trevlig dagen är det nu dags att sova. Imorgon har vi massor av  kuligheter på gång.

♥️

2 kommentarer

Micke

21 Feb 2023 12:05

Man får ju aktivera kidzen när de har sportlov, det gjorde du verkligen bra.
Det gäller väl även oss vuxna antar jag. ;)

Ha det bäst nu.

Ibod11 - Ingrid

21 Feb 2023 14:35

Vilken fin dag ni hade tillsammas och som alltid verkar ni veta hur ni ska få det riktigt mysigt :D Visst är det bra att kunna virka och sticka. Något de kan få stor nytta av i livet, samtidigt som det är kul.
Jag ser fram emot att få följa er på alla kuligheter :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej