Otto är på G!

1kommentarer

Ledig natt och här sitter jag och väntar på Otto. Tydligen så är han lite försenad. Ibland så blir man överraskad över att det inte besöket blev som man befarar. Vi får se. Jag ska iallafall lägga mig nu, med eller utan Otto. 
Jag ska ju ändå inte med tåget för det är tydligen inställt. 
En passande bild inför Ottos besök får väl bli ett litet snigelpar. Tur att de står inomhus annars hade de nog blåst iväg under morgondagen. 

(null)

Mer om Otto i nästa inlägg. 
Eventuellt även en mer passande bild 

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

17 Feb 2023 17:46

Det verkar bli ett rejält oväder ni får och jag hoppas att du slipper strömavbrott och allt annat som kan bli följderna. Många kommer nog att drabbas på olika sätt om man ska tro förutsägelserna. Här uppe ska vi i alla fall sitta säkra.
Kram

Kommentera

Publiceras ej