Blivande dansbandsmusiker

2kommentarer

Dansbandstema på Blekinge museum för sportlovslediga barn och ungdomar. Ett tema som passade alla oavsett ålder enligt mig. Nog har vi skrattat både med och åt varandra under våra uppträden idag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Pysslat har vi också gjort. 

(null)

(null)

(null)

Igår var vi och rastade av oss på busfabriken. Vi kom just när de öppnade kl tio och när klockan var halv fem så lämnade vi buset. Nöjda och belåtna över dagen. 

(null)

(null)

Det blir väldigt tomt i min lya nu när alla åkt hem. Mycket trevliga och energigivande dagar har jag haft med mina godingar. 

♥️

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

24 Feb 2023 17:10

Oj, vad mycket skoj ni har haft för er. Det skulle ha varit kul att få se er där när ni dansbandade :D Pyssel är också kul och jag ser en helfestlig gubbe (tror jag). Det är klart att det blir tomt när alla har åkt hem men jag hoppas att den påfyllda energin ska räcka läääänge.
Kram

Micke

25 Feb 2023 19:14

Barnbarn livar ju alltid upp, samma här således och trevligt är det ju.

Härligt att kunna besöka ett sådant ställe och trivas, helt perfekt.

Ha en fin kväll nu.

Kommentera

Publiceras ej