Full fart framåt…..

2kommentarer

…. efter en fantastisk och intensiv helg. 
Minsta dottern och jag har serverat på ett vinterbröllop. Sexton timmar var igång och grejade med alla tänkbara bestyr som ett bröllop kan innefatta. Även på fredagskvällen var vi där och fixade inför lördagen. Men så kul. Härliga gäster, god mat, mycket lampor med juligt tema. Om vi fått önska så hade det varit väldigt mysigt ifall snön som kom hade fått ligga kvar. Som sagt vädret rår vi inte över. Men allt annat blev ju så perfekt. 

(null)

Så vackert dukat!

(null)

Välkomstdrink, mycket uppskattat. 

(null)

Här var det väldigt många som plockade till sig av alla godsaker. 

(null)


(null)

Helgen avslutades med en tredje adventsrunda på stan. 

(null)

Kungen Kalle har fått halmiga paket.

(null)

Titta vad jag hittade under granen 🥰

(null)

Tycker mig se några tvåbenta även på denna bild. 
(null)

Idag har vi 7 plusgrader och vindstilla. 
Det lär inte komma någon snö till jul iallafall. Men väder blir det oavsett.
Önskar alla en trevlig måndag 🌟

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

18 Dec 2023 17:28

Det låter som en väldigt intensiv men jättekul upplevelse :D Vad fint det blev och jag är säker på att brudparet blev nöjda med allt, oavsett om vädret inte var det önskade.
Vilken fin adventsrunda du gick i mörkret. Superfin gran och fint även med annan pyntning. Kanske för att några tvåbenta förgyller ett av de stora pynten :D
Kram

Micke

19 Dec 2023 10:38

Bröllop kräver ju ett idogt arbete, verkligen bra jobbat av er.
Tackar för de juliga bilderna, sådant älskar jag.

Ha nu en fin tisdag. 😁

Kommentera

Publiceras ej