Dolt proppskåp

3kommentarer

Nu har min kreativa sida varit igång. 
Elskåp är ju inte det vackraste som finns i ett hem precis. Men det kan man ju lätt åtgärda. 
Mitt elskåp är det första som blicken fästes på då man kliver innanför dörren. 

(null)

Jag köpte en trälåda på Jula. Delade den i två delar så att botten kan täcka proppskåpet och resterande del kan bli hylla. Fram med färg och pensel. Vitt som grund är enklast, eller för att komma så nära sanningen som möjligt så hade jag redan en burk hemma. 

(null)

(null)

När den vita färgen torkat så blev det en runda till grannkommunen. Farmor behövde inte be två gånger för att få hjälp. 

(null)

Pappan hjälpte till lite, men bara lite.

(null)

Nu är det upphängt och klart!
Jag är supernöjd 💕

(null)

♥️


3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

17 Apr 2023 18:49

Fiffigt och jättefint! Vilken tur att du fick så bra hjälp och resultatet kan man inte vara annat än nöjd med :D Jag försökte tänka tillbaka och minnas men jag kan inte komma ihåg att jag såg ditt proppskåp. Men det är väl sådant man ser och genast glömmer.
Kram

Anki

18 Apr 2023 18:14

Så bra det blev! Och bra hjälp hade du! Jag har ett sånt proppskåp ovanför köksdörren och det är ju inte dekorativt direkt :)
Kram

Anki

18 Apr 2023 18:14

Så bra det blev! Och bra hjälp hade du! Jag har ett sånt proppskåp ovanför köksdörren och det är ju inte dekorativt direkt :)
Kram

Kommentera

Publiceras ej