Välkomna Tubbe och Zingo!

4kommentarer

Kalmarfamiljen har fått tillökning med två stycken söta små kissar. De här båda godingarna är elva och tolv veckor gamla. 
Tubbe som ligger längst ner på kattställningen är äldst. 

(null)

De här finingarna har samma pappa men när det gäller mammorna så har de delat på uppdraget att mata och uppfostra. 

(null)

De är väldigt busiga hälsar kalmarfamiljen, det har man ju lite svårt att förstå när man ser alla fotona som dottern skickar till mig.

   (null)

       På lördag ska jag få träffa
 Tubbe och Zingo

❤️



4 kommentarer

S

08 Sep 2022 08:03

Så trevligt att få träffa Tubbe och Zingo. 😍 Jättefina är de. Nä, inte ser de så värst busiga ut, men katter har ju ofta flera sidor. Fint att de är två och har sällskap av varandra. Mysigt att ni ska ses snart.

Ha en bra fortsättning på ledigheten och kram!

Micke

08 Sep 2022 17:54

Jösses då, söööta som socker ju.
Helt underbart i min värld.

Mina tre pälsklingar hälsar så gott. :)

Micke

08 Sep 2022 17:54

Jösses då, söööta som socker ju.
Helt underbart i min värld.

Mina tre pälsklingar hälsar så gott. :)

Ibod11 - Ingrid

08 Sep 2022 19:19

Men åååh, vilka sötnosar. Jag förstår att du längtar efter att få träffa dem och riktig gosa in dig i pälsarna. Jättefina kissar och vad bra att de fick vara två och att de alltid har en lekkompis :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej