Vilken vecka!!!!

3kommentarer

Nu har jag semester. Eller rättare sagt, skulle ha. Lilla Mamsen hamnade på sjukhus. För att göra en lång historia väldigt kort så fick jag tillåtelse efter mycket om och men att sköterskan skulle titta till henne. Läkaren  blev tvungen till att komma och prover togs. Värdena var så dåliga att de inte ens var mätbara. Så efter övertalning från värdens bästa husläkare och underbaraste sköterskan från hemsjukvården är mamma nu på sjukhuset. På frågan om hon är nöjd är svaret "NEJ". Hon vill hem. Hoppas det dröjer. 
Full mundering på senaste sjukbesöket. 

(null)

Hoppas att lilla mamsen snart är på benen igen. Hoppas innerligt att jag inte kommer att bli lika envis som henne när det gäller att ta mig till doktorn i tid.
Lite blommor piggar alltid upp, aven om det bara är på bild. 

(null)


💕



3 kommentarer

S

18 Nov 2022 09:57

Aj då, hoppas hon kryar på sig snabbt!

Kram!

Ibod11 - Ingrid

19 Nov 2022 14:59

Men oj, vilken tur att hon blev övertalad och nu hoppas jag att tillfrisknandet går bra. Håller också tummarna för att hon stannar så länge som behövs.
Kram

Micke

19 Nov 2022 18:07

Tillönskar henne ett snabbt tillfrisknande, nog bäst att ligga inne om värdena är så dåliga men jag förstår hennes ovilja.

Ta hand om dig.

Kommentera

Publiceras ej