Tredje natten av fyra!

2kommentarer

Det var bara att samla ihop sig för att ta sig till jobbet ikväll, känns som om jag bor här. När jag satte mig i bilen så visade den att jag hade 8 minuter hem när jag var påväg till jobbet. Inte lätt för en bil att förstå. Jag börjar en timme tidigare lördagar och söndagar så solen var uppe och folk var påväg till festligheter. Trevligt att det rör lite på sig igen efter år av stillsamhet. Stannade till och fotade detta fina träd påväg till bilen. 

(null)

Nu blir det musikunderhållning 
på jobbet! 
Hejsa Sverige, även att det finns andra bidrag 
som levererar minst lika bra. 
Trevlig kväll! 

2 kommentarer

Micke

15 May 2022 17:37

Nattjobb är ju nattjobb, alla andra på väg hem eller ut på stan när man själv ska åker till jobbet.
Lessnade på det för många år sedan men ganska ok var det ju ändå trots allt.

SV: Det går lite långsamt med odlingen, men snart så.

Ha det fint Lotta. :)

Ibod11 - Ingrid

15 May 2022 19:09

Kanske bilen försöker säga dig något om balansen mellan arbete och fritid ;)
Vilket fantastiskt vackert litet träd. Man får glädja sig åt det lilla och både vackert blommande träd och folk i rörelse kan vara just sådana små glädjeämnen. Hoppas du får en lång och skön ledighet på ön snart.
Kram <3

Kommentera

Publiceras ej