Festligheter i dagarna tre!

2kommentarer

Oj så mycket gott jag stoppat i mig 
nu i flera dagar. Hade jag varit en hamster 
skulle jag nog kunnat klarat mig en hel vecka utan mat. Konstigt nog kommer jag vara lika hungrig i morgon trotts allt. 
I söndags var det mors dag och då var 
jag på restaurang med två av barnen och deras respektive med barn. 

(null)

Igår firade vi min mamma som fyllde 86 år och då firade vi även mors dag. Smörgåstårta och kladdkaka med blåbär och glass mumsade vi gladeligen i oss. 

(null)

           
Idag så blev det pannkakor och lite annat gottigt med yngsta dottern som inte kunde komma i söndags. 

(null)

Naturligtvis var mini med och den nya kepsen och västen fick vi inte ta av. 

(null)

Så nu sitter jag här på jobbet
mätt och nöjd 😄. 

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

03 Jun 2022 21:56

Vad härligt att känna sig mätt och nöjd och att ha fått både träffa sina nära och kära och äta massor av gott :D
Kram

Micke

04 Jun 2022 20:52

Lite gott får man ju unna sig, ibland kan det kanske bli lite för mycket men vad gör det? ;)
Familj är ju viktig, viktigare än det mesta.

Ha nu en fin avslutning på kvällen.

Kommentera

Publiceras ej