Utflykt i dimman!

2kommentarer

Visst är det lite spännande och magiskt 
att befinna sig på historisk mark,
när dimman är så tät att man inte ser någonting på håll. 

(null)

Meningslöst kan man tycka men jag var nog mer ute efter känslan. 

(null)

När jag drog till ön igår och sniglade mig fram
i dimman så fick jag plötsligt denna galna idé 
att få strosa runt på Karums allvar. 
Där gick jag medan älvorna dansade runt mig.
Det var helt vindstilla och inte en endaste 
liten pippi hördes. 
Tillbaka i bilen igen så blev det ett litet 
intag av näring. Mums vad gott! 

(null)

Laddning av batterierna❣️

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

18 Mar 2022 04:48

Inte alls en galen idé utan en väldigt bra impuls. Jag skulle gärna ha följt med in i dimman och gått tyst bredvid dig där för att insupa stämningen.
Bra att du hade lite god näring med dig så att energinivån inte sjönk efter din spännande promenad.
Kram

S

18 Mar 2022 09:53

Stämningsfullt! Visst ger det en extra krydda till upplevelsen. Jag lyckades en gång komma till Ale stenar när det inte var några andra där alls, i solnedgången - magiskt minne som lever kvar. Det finns ett och annat ställe i vårt land där man kan andas historiens vingslag och drömma om hur någon människa som en själv stod för tusen år sedan.

Rödbetssmoothie låter kul, och garanterat nyttigt!

Kram och ha en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej