Hela dagen med busungarna❣️

3kommentarer

Bästa stället för barn och vuxna med spring i 
benen är att besöka Busfabriken.
Vi hängde på låset kl 10.00 idag på förmiddagen och vi lämnade stället sist av alla. Vilken dag vi haft. 

(null)
 
Bollhavet är min favorit men studsmattan är annars de stället som de flesta av busungarna helst höll till på. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vulkanen är väldigt rolig och uppskattd av både liten som stor. Hur jag än kämpade så tog jag mig inte enda upp idag. 

(null)

(null)

Fem av barnbarnen har varit med idag och alla har verkligen varit helt fantastiskta. Inget bråk eller tjafs utan bara glada tillrop. 
Som tur var blev ingen uppäten trots att dinusarierna var väldigt sugna.

(null)

(null)

Tack för idag alla mina ❤️:an 

3 kommentarer

Anki

13 Mar 2022 08:23

Oj ... en heldag på Busfabriken! Bra jobbat av alla medverkande! :)
Härliga bilder!
Önskar dig en fin söndag!
Kram

Ibod11 - Ingrid

13 Mar 2022 16:05

Oj, jag blir alldeles trött bara av att se men samtidigt blir jag också sugen på att klättra, hoppa och leka i bollhavet. Vilken dag ni hade och vad kul det ser ut :D Du får trösta dig med att du har bestigit riktiga fjäll och att de är mycket högre än den lilla vulkanen :D Roligt att få se alla bilder på äventyret.
Kram

S

15 Mar 2022 18:43

Det ser ut som prima liv! Härligt att få leva om med kidsen. Häftiga volter minsann, du får åka tillbaka snart så du kan öva mer på vulkanen!
Kram och hoppas på fortsatt värme!

Kommentera

Publiceras ej