Lediga dagar med familjen ❤️

1kommentarer

Äntligen kom det några välbehövliga lediga dagar som jag tillbringat med familjen på ön. Först åkte vi till ölandsdjurpark, alla barnbarn var där utom K som för dagen hade annat för sig. 

Mina godingar till barnbarn ❤️
Det var full rulle hela dagen, vi var först på plats och sist ut när det var dags för karuseller och djur att vila upp sig. 

(null)

(null)


(null)

                
(null)

Min äldsta son och mitt minsta barn språkade lite innan lunchen.

(null)

Efter parkhänget åkte vi till stugan där maten stod och väntade på att bli grillad och uppäten. Trots en dag i parken var alla pigga och alerta. En mycket trevlig kväll som avslut på dagen. 

Sonen stod för grillningen
Det var underbart att få sätta sig ner mumsa gott, dricka ett glas vitt tillsammans med min kära familj. 
(null)

Dagen efter så regnade det på förmiddagen så då blev det lite innegos. 

(null)

(null)

På eftermiddagen kom solen tillbaka och dottern var snabb med att duka upp lite goefika i trädgården. Chokladdoppade jordgubbar gick hem hos tjejerna. 

(null)

(null)

Ännu en härlig kväll på ön. Hängmattan var väldigt intressant, där man kunde både gunga och gömma sig. 

(null)

(null)

Mini somnade gott efter fina dagar på ön. 

(null)


Tack för en mycket trevlig helg
alla mina ❤️:an 


1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

21 Jun 2022 21:43

Vad fina ni är allihop tillsammans. Ett härligt gäng. Jag förstår att ni hade en superkul och mysig helg. Ölands djurpark har jag varit på några gånger och där finns en hel del att roa sig med. Grillat låter som en bra avslutning och chokladdoppade jordgubbar är inte heller dumt. Hoppas att du sög i dig massor med energi ur all glädje och allt mys den här helgen.
Kram

Kommentera

Publiceras ej