Kommer hem 2022

3kommentarer

Känns lite konstigt att åka till jobbet
årets sista dag, så är det ett helt nytt
år nästa gång man öppnar dörren. 
Inte utan att man blir lite nyfiken
på vad det nya året ska innehålla.
Det finns ju massor att önska, vissa delar går att påverka men långt ifrån alla. 
Hur som så tar allt det positiva med mig
in i det nya året. 
Känns som en bra början. 

(null)

Som ni alla säkert redan har koll
på så brukar ju jag avge ett nyårslöfte. 
Vi får väl se vad jag tänkt ut i år. 
Ska fundera lite till.

(null)

Två timmar till sedan är det läggdags.
Det känns också som en bra början. 


3 kommentarer

Anki

01 Jan 2022 11:19

Gott Nytt År!
Kram

S

02 Jan 2022 12:52

Nyfikenhet är en bra drivkraft tycker jag. Ingen av oss vet ju faktiskt vad som väntar runt dörren. Önskar dig många glada överraskningar och nya perspektiv i 2022!

Kram!

Ibod11 - Ingrid

02 Jan 2022 18:37

Vi får se till att göra det nya året så fint och trevligt som möjligt. Jag har några kul saker på gång och det blir säkert fler påhitt så småningom. Du har säkert också många trevligheter framöver och kanske, förhoppningsvis, ses vi :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej