100 minibibliotek!

3kommentarer

Från norr till söder har studieförbundet NBV 
öppnat 100 st små minibibliotek. 
Det är 8000 böcker som är skänkta av 
20 st bokförlag.

(null)

Tror ni att jag blev glad enda in i 
hjärteroten när jag fann ett av dessa just
utanför min port. 

(null)

Det här är ju bästa sättet att berika gatumiljön. Så i morgon när jag vaknar ska jag gå tillbaka för att öppna det  lilla skåpet och låna mig en bok. Jag tror till och med 
att jag ska skänka en av mina egna som tack för det bästa initiativet hittills i år. 

(null)

Ska bli spännande att se
vad jag väljer.
Vem vet, det kanske är boken som väljer 🤩





3 kommentarer

Anki

22 Jan 2022 08:22

Åååhhh ....! Vilken härlig upptäckt! Ett superbra initiativ - hoppas du hittar någon bra bok - ja det gör du förstås!
Ha en fin lördag!
Kram

S

22 Jan 2022 13:35

Åh vilken trevlig idé! Och precis utanför dig också. Du får berätta om du hittar någon bra läsning. 😀

Kram!

Ibod11 - Ingrid

22 Jan 2022 18:57

Jag såg ett reportage om det här på någon kanal och jag tycker att det är en väldigt bra idé. Vilken tur du har som hittade ett litet bibliotek alldeles utanför din port :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej