Familjemys både inne och ute❣️

2kommentarer

Min lediga helg började i sporthallen då W spelade mot Karlskrona laget i innebandy. Naturligtvis så hejade jag på Kalmarlaget. Men jag misstänker att det blev oavgjort eftersom båda lagen var grymt duktiga och väldigt jämna i sitt spel. 

(null)

När matchen var slut så blev det restaurangbesök. Mätta och nöjda gick vi hem till mig för mellomys och gottekväll. 
Alltid lika kul när vi ses. 
N blev kvar hos mormor för vi hade planerat lite skridskoåk på isen dagen efter. 

(null)

Solen sken och efter åk blev det en tur ut till Dragsö för korvgrillning och eftermiddagsfika. 

(null)

Mini älskar att gå så det är bara till att hänga på. 

(null)

Underbart med familjemys, solsken
och att vara utomhus ❤️

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

28 Feb 2022 06:06

Vilken rolig och mysig helg du fick tillsammans med delar av familjen :D Vädret ser helt fantastiskt ut. Jag ser att de tjocka jackorna fortfarande används men ändå...vilken vårkänsla :D
Kram

Anki

28 Feb 2022 07:16

En härlig helg ... och fina bilder!
Ha nu en fin start på veckan!
Kram

Kommentera

Publiceras ej