Toalettregler!!!!

2kommentarer

När vi träffades med jobbet hemma hos mig för att äta och umgås en kväll i början på december så körde vi julklappasspelet. Man köper något för 50 kronor och något hemifrån som man tröttat på. Jag fick den stora äran att förvalta någons toalettregler. Denna lilla pryl kommer aldrig att hängas upp hos mig. Så när det var dags för familjens paketlek på julafton hade jag den med naturligtvis i ett fint litet paket. Skönt att bli av med den, tänkte jag. 

(null)

När jag kom hem från mitt firande av julen i Kalmar och packade upp mina saker så låg den där längst ner i påsen. 
Otacksamma unge tänkte jag och skickade iväg ett sms!!!!
Till svar fick jag,
😂😂😂

2 kommentarer

Micke

30 Dec 2022 16:01

Ett regelverk som jag nog hade satt upp på min arbetsplats, en på varje toalett banne mig.
Tur personalen har egna toaletter iallafall.

Ha nu en fin kväll. :)

Ibod11 - Ingrid

30 Dec 2022 16:30

Hahaha, vilken tur att det kommer fler jular och julklappsspel :D Annars finns det ju secondhand eller loppisar.
Kram

Kommentera

Publiceras ej