Sovmorgon!

3kommentarer

Idag var det tänkt att jag skulle ta mig en rejäl sovmorgon. Vakna pigg och utvilad efter att ha ställt klockan på tidiga många morgnar en längre tid. Utom de dagar jag sovit då förstår på grund av jobbet. Som ni säger redan räknat ut blev det inget med den där sovmorgonen. 
Hur som så låg jag ändå kvar i sängen en stund för att jag kunde unna mig det. Jag plockade fram mina bilder i mobilen, lätt att bli fast där kan jag lova. 
Vilken underbar sommar vi haft, trotts att jag jobbat hela sommaren så har jag haft ett bra schema med luft mellan passen. Utom de två gånger jag fått gå in extra på grund av sjukdom, men de räknas knappast.

Sommarens bilder kan jag inte se sig mätt på. Många härliga foton på mina godingar. 

(null)

(null)

(null)

❤️

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

24 Aug 2022 19:11

Kanske hade du fått tillräckligt med sömn men det är ganska typiskt att när man får sova så vaknar man tidigt. Du fick ett bra tillfälle till att se tillbaka och minnas alla härliga stunder från i somras och som tur är har du bevarat många av dem i bilder. Det blir säkert en fin höst också och många nya minnen att glädjas åt :D
Kram

Micke

24 Aug 2022 19:20

"Luft" mellan passen är ju att föredra och så även att hoppa in vid sjukdom, ett par ggr förstår jag är uthärdligt iallafall.
Bilderna i mobilen blir ju en del med tiden, fastnar ofta jag där också. :)

Ha en fin kväll nu.

S

25 Aug 2022 12:17

Så mysigt det ändå är att man kan spara ögonblick i foton och ta fram dem efteråt. Härligt att du fått en bra sommar att minnas sedan i vinterrusket. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej