Sång, paket och vackert väder!

3kommentarer

Vilken fantastisk dag jag fick igår med mina kära. Jag bjöd in till en utedag och som vanligt blev valet vår vackra Wämöpark. Smidigt och lätt. Vi grillade och spelade spel. Barnen kunde leka fritt i parken och djuren som bor där är alltid kul att titta på. Solen sken och klädesplagg efter klädesplagg 
åkte av i värmen. 

(null)

(null)

(null)

Sonen hade köpt ett nytt spel på biltema, tror det heter nummekubb. Väldigt kul och det passar alla åldrar.  

(null)

(null)

Det ihåliga trädet är spännande att besöka, kanske det kan finnas något litet troll som inte hunnit att gömma sig. 

(null)

Kusinmys är alltid uppskattat. 

(null)

När minst dottern blev tvungen att dra till jobbet så fick barnen stanna hos mig. Så myset fortsätte långt in på kvällen.

(null)


Bättre födelsedag kan man inte önska. Tack mina härliga ungar för att ni gjorde min dag till  den bästa tänkbara.
❤️

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

27 Sep 2021 21:37

Ett rungande grattis och ett jamåduleva till dig på din dag :D
Jättehärliga bilder från er fina dag i parken.
Kram

S

28 Sep 2021 21:53

De varmaste gratulationer i efterskott! Vilken mysig dag.
Kram!

Micke

29 Sep 2021 13:26

Stort grattis på din dag i efterskott, fantastisk dag du fick, en välförtjänt sådan förstår jag.
Kul att umgås med familjen och ha aktiviteter av det slaget.

Bäst!!

Ha det fint nu.

Kommentera

Publiceras ej