Nu är det nära!

3kommentarer

I morgon efter att jag sovit klart och innan mina två möten så ska jag äntligen hämta nycklarna till min nya lägenhet. Som jag längtat. Jag får inte flytta in ännu men just nu är jag så nöjd bara över att ha tillträde. På torsdag påbörjas renoveringen men redan på onsdag ska jag själv greja lite med sådant som hyresvärden och jag kommit överens om att jag ska fixa. Förhoppningsvis så går det lite snabbare om jag kan göra lite själv. Om allt går som det är tänkt så flyttar jag in till andra advent. När jag sovit klart efter nattens jobb ska jag åka och välja golv. Det var inte enkelt kan jag lova. Finns massor att välja på. 

(null)

Längtar❣️

3 kommentarer

Anki

15 Nov 2021 06:59

Härligt!
Grattis till att du nu får tillträde till nya lägenheten!
Kram

S

15 Nov 2021 10:08

Så mysigt att få ett nytt fågelbo att inreda helt efter egen önskan. Hoppas det går smidigt och bra.

Kram!

Ibod11 - Ingrid

15 Nov 2021 19:28

Åååh, jag längtar också tillsammans med dig. Det ska bli så kul att få se hur det blir. Vad roligt att du får nyrenoverat och kanske kan din egen jobbinsats sänka hyran lite :D Stort grattis!!!
Kram

Kommentera

Publiceras ej