Myspys på Ikea!

1kommentarer

Efter massor av jobb, jobb och åter jobb
tyckte den här bönan att mormorn
behövde lite ledigt . 

(null)

Tänk så klokt att jag hakade på. 
Först åkte vi till nya lyan för att mäta lite. 

(null)

Lägenheten ska renoveras med början om en vecka så jag har lovat att fixa lite nytt som ska  på plats efter att det är klart. Åka till Ikea ser jag inte som det minsta jobbigt, allrahelst när man får så trevligt sällskap. 
Nya garderober behövs och det kommer verkligen att göra stor skillnad när de är på plats. 

(null)

När vi kollat färdigt på garderober så strosade vi vidare till rullgardinsavdelningen. Så mycket  det finns att välja på. Men jag tror att vi fastnade för dessa.

(null)

Efter att vi klämt och känt på än det ena än det andra så kände vi oss hungriga. 
Det lilla vi hade i vår påse hängde vi på kroken 
innan vi gick vidare in till restaurangen. 

(null)

Naturligtvis körde vi sedan över bron
till paradiset ❤️

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

07 Nov 2021 10:01

Klart du måste passa på när du får så fint sällskap och hjälp med att klämma och känna. Det blir säkert väldigt bra när det är klart :D Jag saknar Ikea lite nu när jag inte kan svänga förbi när jag känner för det. Drygt 20 mil enkel resa gör att det inte känns lika enkelt.
Kram

Kommentera

Publiceras ej