Min timme är tillbaka.....

3kommentarer

.... och det är ny månad och vecka.
Inte vilken vecka som helst utan höstlov.
Efter fyra nätter på jobbet så blir det
familjebus i eftermiddag. 
Det har lite med det här fotot att göra. 

(null)

Maten är inhandlad, kläderna redo, 
så det är bara lite sömn efter jobbnatten som ska hinnas med. 
Just det, jag ska på ett läkarbesök också. 
Men inte av denna läkaren.
I och för sig ska jag träffa denna doktorn också men då i en annan skepnad.

(null)

Nu börjar nedräkningen!
Om en månad flyttar jag. 

3 kommentarer

Anki

01 Nov 2021 07:16

Ruskigt bra bilder! :)
Ha en bra inledning av denna nya månad!
Kram

Ibod11 - Ingrid

01 Nov 2021 12:42

Hahaha, egentligen borde jag nog bli rädd för den läskiga spökungen och den ännu mer skrämmande läkaren men jag kan inte låta bli att le åt hur söta och fina de är. Häftiga bilder :D
Vad spännande med flytt. Jag hoppas att allt går bra och att du ska trivas.
Kram

S

02 Nov 2021 07:07

Vilka små tuffingar du umgås med! Jag hoppas ni hade det gräsligt roligt.
Så spännande med flytt. Mycket jobb förstås, men ibland är det kul när man råkar på gamla glömda skatter bland lådorna.

Ha dig en riktigt fin tisdag.
Kram!

Kommentera

Publiceras ej