Första advent!

2kommentarer

Nu har det regnat i nästan ett dygn. Mini och jag hann ut på en skön kvällspromenad igår innan himmelen öppnade sig igen och så har det varit sedan dess. Himmelen var inte så blå i verkligheten men vackert blev det på bild med fint upplysta träd.  

(null)

Det är mycket som ska hinnas med nu i juletider. Mini tyckte att katten var lite ruffsig i pälsen. 

(null)

(null)

Världens bästa Pelle han står ut med det mesta, allt för att bli lite ompysslad. Det där med att bli ompysslad har vi nog lite delad mening om. Men så länge Pelle trivs så......

(null)

En paket om dagen till de som längtar till tomtens besök. Det kan väl inte göra något om jag tjuvkikar i några. 

(null)

Önskar er en härlig första advent❣️

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

28 Nov 2021 16:39

Det är fint med julbelysningar och pynt även med regn och brist på snö. Det behövs bara lite mörker och fint blev det där du var :D Jag tänker att jag nog ska vänta på lite mer snö innan jag gör en fotorunda i stan. Stora granen på torget blir vackrare med lite snö på grenarna. På tisdag kommer snön enligt prognoserna :D
Vilken jättesnäll kisse som lugnt låter lillen placera diverse kul grejer på honom.
Adventskramar till dig.

Micke

28 Nov 2021 18:25

Regn kan man ju vara utan tycker jag fast man har ju inte så mycket att säga till om när det gäller vädret, bara att bita ihop.
Fin bild där fick du med de upplysta träden,, vackert.

Ha en fin avslutning av första advent.

Kommentera

Publiceras ej