Boktips!

1kommentarer

Allt går så mycket lättare med packning, tvätt och andra måsten inför flytten när man kan lyssna på en bra bok under tiden. Jag har läst alla Kristina Ohlssons böcker som jag tycker är en mycket bra författare. Inte utan att jag blev lite glad när jag såg att hennes senaste bok kom ut nu i november. Först var jag inte så glad för uppläsaren Martin Wallström men nu har jag vant mig. Jag misstänker att jag helt enkelt jämförde honom med en annan uppläsare som jag lyssnat mycket på innan och som är grymt bra. 

(null)

Isbrytaren med Kristina Ohlsson är en fortsättning på "Stormvakt" som jag faktiskt lyssnat på två gånger. Anledningen till det var att jag inte var tillräckligt fokuserad när jag lyssnade första gången. Fick en klarare bild över bokens innehåll andra gången så det var ju bra att det blev gjort. 

(null)

I morgon fortsätter lyssnandet när förrådet ska få sig en omgång. Det är tio timmar kvar av boken så jag kommer nog hinna med ett och annat om jag inte latar mig allt för mycket.

Nu är det nära 🤩

1 kommentarer

S

23 Nov 2021 05:52

Ljudböcker är verkligen en fin uppfinning. Nu blir det röja av!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej