Skräp, skräp, skräp!

3kommentarer

Jag blir upprörd över allt skräp som ligger överallt. Vart jag än går så ser jag skräp. Vad är det för fel på människor som med gott samvete bara kan släppa det det de har i handen. 

(null)

På vissa ställen ser man att någon eller några dumpat av en massa bråte. Påsar och säckar huller om buller, samt möbler och annan inredning 

(null)

Skäp hör hemma på tippen och inte i naturen. Skräpet har många negativa konsekvenser för djur och natur. 

(null)

Många platser som Eddie och jag vandrar runt på ser ut så här. Jag hatar verkligen nedskräpning. Det är nästan så jag önskar att de som blir tagna på bar gärning får sitta i fängelse. 

3 kommentarer

Gittan

27 Mar 2021 07:04

Hej hej. Hoppas allt är bra. Jag har inte kunnat skicka till dig här. Hoppas det går bättre nu. Kram

Micke

28 Mar 2021 13:16

Har sett en och annan avstjälpningsplats i utkanten av stan här, man undrar ju.
Är det ett företag som städar hos folk som gör det lätt för sig, och billigare?
Bedrövligt skulle jag kalla det om det är så.

Skräp svämmar ju över även vid "skräpanordningar", folk orkar inte öppna locket och slänga.

Ha en skön söndag.

Micke

28 Mar 2021 13:18

Har sett en och annan avstjälpningsplats i utkanten av stan här, man undrar ju.
Är det ett företag som städar hos folk som gör det lätt för sig, och billigare?
Bedrövligt skulle jag kalla det om det är så.

Skräp svämmar ju över även vid "skräpanordningar", folk orkar inte öppna locket och slänga.

Ha en skön söndag.

Kommentera

Publiceras ej