Påskpysslaren!

4kommentarer

När ett av mina barnbarn meddelade att hon påskpysslat lite som jag skulle ta med till mitt jobb, blev den här mormor väldigt glad. Så jag drog till skogs för att plocka ris (markägaren tillfrågad) för utan ris blir det inte detsamma. Så om ni undrar vad jag har gjort på jobbet inatt så är svaret här nedanför. 

(null)

(null)

(null)

Nu var inte detta hela sanningen för jag har verkligen haft fullt upp på jobbet. 

Tack sötaste N för ditt
fina pyssel som kommer
att glädja många ❤️

4 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

31 Mar 2021 20:01

Oj, vad fint och vad duktig hon är. Kul med lite annorlunda pynt och ändå är både kycklingar och påskharar med :D
Kram

S

01 Apr 2021 04:45

Så mysigt med fint pyssel! Ungarna är verkligen duktiga och det blir en särskild stämning när pyntet är hemmagjort. :)

Kram!

Anki

01 Apr 2021 06:57

Så fint påskpyssel! Bra jobbat av er båda!
Ha en fin skärtorsdag!
Kram

Micke

02 Apr 2021 12:44

Ungar är ju många gånger bra på just påskpyssel, de har inga hinder alls i sina skapelser, härligt tycker jag.
Som vuxen är jag mest inne på att det ska städas efteråt ;)

Ha det bäst.

Kommentera

Publiceras ej