Glitterblåsan på!

2kommentarer

Fy vad tråkigt, viket skitprogram eller så gillar man det helt enkelt. Mellomys med tjejerna är en tradition som inte får brytas. Jag är inte så bunden vid just traditioner när det gäller andra ting men mellofest kommer jag att gilla och bjuda in till så länge huvudet är med mig. Som tur är behöver ingen tvingas eller övertalas för komma hit för att äta gott, umgås och snacka kläder och framförande av de olika artisterna. Alla artister synas i sömmarna och så får de poäng från ett till tio. De blivande nioåringarna är väl insatta i artisterna och deras musik, väldigt roligt att höra deras mellansnack. Den som gissat flest rätt fick pris. 

(null)

(null)


(null)

Naturligtvis ingick det även
nattgäster i myset ❤️

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

15 Mar 2021 12:41

Underbart och jättekul att du klär upp dig och glittrar som om du var på mellofest. Och det var du ju också :D Vad härligt att samlas och hålla på den roliga traditionen. Men det allra bästa var nog ändå myset med den lilla nattgästen :D
Kram

Micke

16 Mar 2021 09:53

Själv låg jag bara på soffan i slitna jeans och T-shirt, jag får skärpa mig ;)

Trevligt med en sammankomst av detta slag, och jag hoppas vinnaren hos er blev nöjd med sitt pris.

Ha en fin dag nu.

Kommentera

Publiceras ej