Vem gästar min trädgård!?

2kommentarer

När jag kom upp till stugan och Eddie hoppade ur bilen så visade han stort intresse för en kulle som jag har utanför stugan. Naturligtvis blev även jag lite nyfiken och det var då jag såg små hål som var uppkrafsade. Eddie blev alldeles till sig och började springa runt i trädgården med nosen i backen. Lite mystiskt var det allt. Till slut så blev han alldeles stilla stirrande ner i en håla. Jag har försökt att hålla kik under kvällen om jag kunde se någon som rörde sig runt ingången, men ingenting av intresse så länge jag stod där på span. 

(null)

(null)

(null)

Jag misstänker haren 😅

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

30 Jun 2021 10:43

Hmm, kan haren gräva sådana hål? Ja, kanske. Det har jag ingen vetskap om men förhoppningsvis är det inte en mullvad i alla fall. Hoppas du får syn på grävaren för nu blir jag också nyfiken :D
Kram

Leo Eriksson

24 Aug 2021 16:13

Kanin eller sork?

Kommentera

Publiceras ej