Första doppet avklarat!

2kommentarer

Vilket underbart väder vi har så det passade mig perfekt att ta mitt första dopp idag. Tanken är ju nu då att jag ska fortsätta att bada hela sommaren fram till långt in på hösten. Det kan man ju tycka inte vara något märkvärdigt med det, kanske inte för många men för mig. Jag badar kanske var femte år och då blir det endast ett dopp eller några enstaka simtag. 

(null)

Jag misstänker att med denna goa värme som infinner sig här just nu så ska det inte bli några problem med resten av badandet.

(null)

(null)

Nästa dopp blir på ön❣️

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

21 Jun 2021 14:39

Superbra gjort och grattis till en bra start. Men vi får väl se hur det går när du kommer uppåt. Vädret har inte varit det bästa...men det är ju ett tag kvar så kanske hinner det bli lite mer badvänligt :D
Kram

Anki

22 Jun 2021 08:56

Heja heja! Härligt med bad i värmen, men jag är en badkruka och det är länge sen jag vågade :)
Kram!

Kommentera

Publiceras ej