Det blev inget julpussel!

4kommentarer

Men det är nästan som ett pussel att navigera 
sig fram i Ikeas bruksanvisning  
av en byrå. Många skruvar och andra så mogänger ska på plats innan man kan vara nöj över det färdiga resultatet. 

(null)

Jag är väldigt imponerad över att det inte saknas mer än det gör bland alla dessa skruvar och annat plock. 

(null)

Hur som så är jag väldigt nöjd över resultatet 
och valet av byrån. Har lite ont om garderober i nya lyan. Men det löste  jag med en tripp till Kalmar. 

(null)


4 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

27 Dec 2021 19:02

Ja, nog är det ett pusslande men om man bara följer bruksanvisningen noga så brukar det gå bra. Vilken fin byrå du knåpade ihop. Den verkar ha plats för en hel del och förvaringsplats behöver man en hel del av.
Kram

S

28 Dec 2021 04:30

Den är fin, den där byrån. Bra jobbat! Min man som är lite äldre än mig har berättat att i Ikeas barndom var det mer regel än undantag att något saknades i paketet. Visst får man säga att de sköter sig rätt bra numera.

Kram och grattis till nya lyan!

Micke

28 Dec 2021 12:00

Det där blev ju bra till slut, här lämnas sådant över till frugan, jag svär för mycket vid sådan ihopsättning och det är fult. ;)

Ja man får vara glad att det inte saknas mer än det gör antar jag.

Tillönskar dig fina mellandagar nu, snart är det nyår. :)

Åke

28 Dec 2021 12:19

Jag har pusslat ihop en exakt likadan. Strax före jul fick jag fara till Ikea och tänkte beställa en ny botten till en låda, men de hade några clips man satte i botten så viker den sig inte. Nu hade jag fyllt på med för mycket. Ikea har blivit mycket bättre på att alla prylar är med. En gång i tiden sökte dom en person som skulle utreda varför det fattades prylar. Jag sökte och nästan fick det jobbet. Strax innan så beslutade dom att dra in tjänsten.

Kommentera

Publiceras ej