Lekstugefix i regnrusket!

3kommentarer

Ännu en dag med regnskurar som heter duga, 
helt uppehåll har det inte varit på
hela dagen. Jag började med att sätta upp
hyllor i lilla lekstugan när det
regnade som mest. 

(null)

(null)

Jag är inte helt färdig med ena väggen där jag satt hyllorna rätt så tätt. Jag tänker som så att de små ska nå det som ska står på hyllorna  och de lite större barnbarnen ska nå det som kommer att hänga ovanför hyllorna. Jag har en gardinstång med krokar som jag ska sätta upp ovanför hyllorna. Där tänkte jag hänga små aktivitetspåsar med lite av varje i. 

(null)

Målningen är inte riktigt färdig ännu. Taket och golvet ska få sig en strykning till och så lite annat småpill. Jag valde att måla innertaket och golvet i samma nyans som stugan är på utsidan. Det är en bra och slitstark färg. På golvet ska det ligga en matta som täcker hela golvytan och den ska gå att ta ut och rengöra när det behövs. 

Så var det jobb igen! 



3 kommentarer

S

29 Aug 2021 06:36

Katthängarna, så gulliga! Det blir ju jättefint med ordentliga hyllor. Så roligt att kunna ha en lya för småttingarna, tror den blir populär. Du fixar många trevliga projekt du. :)

Kram och ha en bra söndag, hoppas regnet börjar dra bort nu!

Erika

29 Aug 2021 07:22

Värsta proffslekstugan! Sååå fint👌

Ibod11 - Ingrid

30 Aug 2021 12:07

Det blir så fint i den gulliga lekstugan och jag gillar verkligen de söta kattkrokarna. Allt verkar vara genomtänkt för bästa resultat och jag är säker på att det blir en väldigt populär liten stuga för barnbarnen :D Hoppas att du har roligt också medan du fixar och grejar. Det tror jag att du har :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej