Fredagen den trettonde.....

3kommentarer

..... då köper jag alltid en trisslott.

(null)

Denna gången så hade jag inte turen att vinna.....

(null)

..... men jag har heller inte haft någon otur. 
När jag grävde bort nässlor utanför ladan så 
gjorde jag en del fynd.

(null)

Lite rostiga så de har nog legat där ett tag, 
Fint blev det utan en massa nässlor. 

(null)

Tanken är att jag så småningom ska gräva bort all jord för att lägga markduk och singel. 
Vem vet, då kanske jag hittar flera fynd. 
Dörren till lekstugan gör sig i rött.

(null)

Trevlig helg❣️



3 kommentarer

S

14 Aug 2021 09:27

Ska man köpa lott är det väl fredagen den 13:e ;) Men bättre lycka nästa gång.
Det ser väldans prydligt ut utan nässlor, bra jobbat. Kul fynd också, undrar just hur länge de har legat där? Kanske blir det guldmynt nästa gång hihi!
Det ser ut att gå framåt med lekstugan, gissar att den är efterlängtad.

Ha det så bra i helgen, kram!

Micke

14 Aug 2021 13:16

En trisslott köper jag också ibland, än så länge har det inte givit något men nån gång så ;)
Fantastiskt vad man kan hitta ibland bara man gräver lite.
Hittade en hel del i vår trädgård när vi skulle ordna till den en gång i tiden, spännande ju.

Ha nu en fin Lördag.

Ibod11 - Ingrid

14 Aug 2021 18:10

Jag tycker om tanken att man tänker på fredagen den 13:e som en turdag i stället för tvärtom :D Synd att du inte vann men du hade säkert en trevlig stund medan du bar hem din lott och sedan skrapade. Själv beställde jag en ny bil igår och förhoppningsvis blir det ett lyckokast :D
Vad fint det blev när nässlorna kom bort och lekstugedörren passar absolut i rött. Vilka spännande saker du hittade när du grävde. Kanske inte något av arkeologiskt värde men sådant förstår jag mig inte på. Förhoppningsvis är det inte så för då skulle du säkert få hela tomten uppgrävd och förstörd.
Kram

Kommentera

Publiceras ej