Värmande post!

3kommentarer

Som jag letat efter min vetekudde. Den bästa vännen när man är frusen, har stela axlar eller när magen är spänd och värker. Men nu har jag skaffat mig en ny tack vare min bloggvän Birgitta. Min nya vetekudden är inte bara värmande den är otroligt snygg också.  

(null)

Jag bara älskar tyget och dess mönster. Det var en av anledningen till att jag kände att jag behövde en ny nu när min gamla fått fötter. Trotts att det går mot varmare tider kan det aldrig bli tillräckligt varmt för att inte använda min vetekudde. Min nya var längre så den täcker hela nacken och en bit ut på axlarna. Sååååååå skön!

Måndag och ny vecka❣️

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

19 Apr 2021 14:47

Värmande dynor eller vetekuddar är nog det skönaste man kan ha på värkande eller frysande kroppsdelar. Jag skulle inte klara mig utan min dyna och jag förstår så väl att du gillar din kudde. Ovanligt fin är den också :D Ha så skönt med din nya vän :D
Kram

Erika

20 Apr 2021 07:38

Väldigt fin! Säkert effektiv och bra också👌!

S

20 Apr 2021 13:26

Den är verkligen snygg, hoppas ni ska trivas tillsammans.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej