Sängkompis!

3kommentarer

Eddie och jag har haft Pelle på besök någon vecka. Mycket trevlig katt på alla sätt. Eddie är ju kompis med alla katter som vill vara kompis med honom. Katter som visar att de ogillar hundar bryr sig Eddie inte om. Trevligt med en kattvänlig hund. Trivsamt att ha katt och det har varit så mysigt när jag vaknat upp och lille Pelle legat intill och sovit. Jag har försökt att övertala hussen till katten att han kan bli kvar hos oss men Pelle var tydligen saknad av honom nu när de var hemma igen. 

(null)

Eddie och jag får skaffa
egen katt. 

3 kommentarer

S

20 Apr 2021 13:02

Men åh så mysigt med en kissekatt också. Fint att Pelle och Eddie kom överens.

Kram!

Micke

20 Apr 2021 14:04

Härligt med katter, speciellt om de kommer överens med Eddie förstås. ;)
Hundar är ju så fina också, någon gång blir jag väl pensionär och kan ha en.

Lycka till med funderingarna på att skaffa katt.

Ha det fint.

Ibod11 - Ingrid

20 Apr 2021 18:57

Vilken stilig kisse du och Eddie hade förmånen att få besök av. Han ser så snäll och gosig ut och jag kan mycket väl förstå att ni gärna vill ha kvar honom. Kanske blir det en egen katt, en kompis till både dig och Eddie att busa och mysa med.
Kram

Kommentera

Publiceras ej