Hyvlat och klart!

1kommentarer

Nu har Eddie och jag transponerat virket som så småningom ska bytas ut på ladan. Tre lass senare ligger det nu staplat i en fin liten hög i väntan på att komma på plats. Jag ser det färdiga resultatet framför mig och det kommer att bli så bra. Hoppas bara på att hinna det klart innan de vite flyger. Måla med rödfärg kan man ju göra rätt så sent in på hösten och det är ju faktiskt bara i början på september ännu så länge. Så det är gott om tid. 

(null)

(null)

(null)

Nu väntas andra projekt!




1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

04 Sep 2020 19:24

Jaha, var det det här som hindrade dina planer på en lugn semestervecka. Då blir jag glad för jag fick för mig att det var något tråkigt som hade hänt. Mycket jobb väntar dig men vad roligt att få det klart och bli nöjd och stolt över resultatet :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej