Tidig morgonpromenad!

1kommentarer

Idag ringde klockan tidigt trotts att jag var ledig. Jag och den lurvige hade tänkt att åka till Hossmo som ligger innan Kalmar för att promenera längs med Ljungbyån. Här är väldigt vackert. Har inte varit här och promenerat sedan dottern och svärsonen hyrde ett hus precis intill ån. Det är 13 år sedan de flyttade så det är några år sedan jag var här senast. Dottern hade familjens häst här så hon kunde varje stig och andra fina vägar i närområdet som vi flitigt besökte. Idag när jag kom hit så kändes det inte som om det var så längesedan jag var här sist, allt såg precis ut som innan. Efter en härlig timslång promenad åkte vi till ön för att äta lunch. Den smakade mycket bra i solskenet och till fåglar som sjöng för full hals. Livet på ön ger.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ibland står tiden still,
skönt på något vis.

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

23 Sep 2020 09:42

Vad roligt att få följa med dig på din fina nostalgipromenad. Väldigt vackra foton och du vet ju att jag gillar vatten :D Kombinationen med en del höstfärger ger en härlig stämning och jag skulle gärna ha varit med er där live.
Underbart att du fortfarande kan njuta av solvärme och sköna stunder på din ö :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej