Nu är fröna på plats!

1kommentarer

Idag har gräsfröna kommit på plats. Min lillebror och brorsdotter kom till ön laddade för att hjälpa mig att ralla ut nio kubik jorden som levererades i torsdags. Lillebror jobbade på med rakan och V och jag rallade jord, solen sken och det är ju en fördel för att jobba med jord som det nyss regnat på gör ingen glad. Så bra det blev, det vill gärna bli det när experterna är på plats. Nu får det komma ett litet fint duggregn ifall jag skulle önska något. Hoppas bara nu att många timmars slit resulterar i en grön och fin gräsmatta nästa år. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagens slit belönades med dessa fantastiskt goda kroppkakorna. Sååååå gott. 

(null)

Härlig dag på ön! 


1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

12 Sep 2020 20:03

Vad duktiga ni är och jag tror stenhårt på att det blir en fantastiskt grön och fin gräsmatta till nästa sommar :D En riktigt fin krocketplan eller kanske kan Eddie få en agilitybana på den fina gräsmattan.
Kram

Kommentera

Publiceras ej