Hej september!

1kommentarer

Jag gillar inte att sommaren håller på att ta slut men jag gillar september som både månad och innehåll. Ännu så länge har den bjudit både på mörka moln och klarblå himmel. Efter att ha jobbat hela sommaren så har jag nu semester en vecka. Denna veckan var tänkt till välbehövlig avkoppling och eventuellt en liten tur på fyra hjul, men så blev nu inte. Det blev absolut inte vad jag tänkt mig men hösten kan bli vacker och avkopplande på andra sätt. Så jag biter ihop och kämpar på. 

(null)

Mot öland en sväng! 

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

04 Sep 2020 18:46

En så vacker himmelsbild.
För min del är det bara glädje över att hösten är här men jag unnar alla er längre söderut, som vill ha mer sommar, att solen ska värma många dagar än.
Vad synd att din semestervecka inte blir som du har tänkt. Ibland tar livet oväntade vägar och vi kan bara följa med. Vad det än är frågan om hoppas jag att du känner den varma kram jag skickar <3
Ta hand om dig.

Kommentera

Publiceras ej