Början på något grön

2kommentarer

Grannarna tror nog att jag ska ha värsta trädgårdsodlingen till nästa år, grönt ska det förhoppningsvis bli men inga grödor. Jag är väldigt trött på den tråkiga och nerbrända gräsmattan nu. Tanken var att jag skulle greja med detta redan förra året men det var så mycket med pappas sjukhusbesök och annat så det hann bli för sent in på hösten. Men nu är jag äntligen på G. Jag vet inte hur många varv som jag gått runt med jordfräsen idag för att ge kommande gräsmatta bra förutsättning att växa. Den ska nog bli grön och fint så småningom. Ett lass med jord har också beställts och det kommer i veckan. Lillebror och min brorsdotter kommer till helgen och hjälper mig att fixa till det sista innan vi ska så. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Längtar!

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

07 Sep 2020 15:28

Det kommer att bli så fint i din redan fina trädgård. Vad mycket du har gjort och vilken glädje det måste vara att se hur bra allt blir :D
Kram

Erika

08 Sep 2020 07:12

Jordfräs! Satsigt! Mycket Imponerande! 👌✌👍

Kommentera

Publiceras ej