Underbart vacker morgon!

2kommentarer

Klockan ringde tidigt idag för Eddie och jag hade lite tider att passa under dagen. Men först långpromenad innan frukost så den kan ätas i lugn och ro innan bilfärden. Så fort jag satte foten på första trappsteget utanför dörren så kände jag den friska rena luften efter kvällen och nattens regn. Dimman låg tät och solen kämpade på för att bränna bort den. Det var så vackert ute och jag drog ett långt och djupt andetag. Allt detta är alldeles gratis. Ville egentligen inte sluta att gå, utan bara fortsätta att strosa runt i dimman

(null)

(null)

(null)

Det gäller att njuta!


2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

05 Oct 2020 21:16

Fantastiskt vackert och jag njuter för fullt jag också. Underbart ljus när solen skiner genom dimman. Jag skulle inte heller ha velat lämna allt detta. Ibland bjuder naturen på något alldeles extra och då får man passa på :D Vilken tur att du kom upp så tidigt och att du kan bjuda oss på det här vackra skådespelet :D
Kram

Anki

06 Oct 2020 06:58

Alldeles fantastiskt vackert! En helt underbar morgon hos dig!
Ha en bra dag!
Kram

Kommentera

Publiceras ej