Solgul frukt!

2kommentarer

Tur att apelsiner finns när solen lyser med sin frånvaro. Det har varit väldigt grått och mörkt ute i ett par dagar nu. Apelsinerna är väldigt goda, saftiga och söta. Jag äter minst en apelsin varje dag skuren i småbitar antingen i min smoothie eller i frukostflingerna. I smoothien så blandar jag gärna i några jordgubbar eller blåbär också tillsammans med den laktosfria yoghurten. Lätt, nyttigt och gott att ta till när man känner suget så där mitt på dagen. 

(null)


(null)


(null)

Har någon sett solen?

2 kommentarer

Ingrid

27 Oct 2020 20:45

Ja, jag har sett solen både igår och i dag :D
Du får i dig massor av nyttigheter samtidigt som du mumsar i dig allt det goda. En väldigt bra kombination :D
Kram

S

28 Oct 2020 09:05

Solglimtar igår och det utlovas fler av den varan idag. Fast just nu på morgonkvisten regnar det...

Apelsiner är härliga tycker jag, fast de senaste jag fick var ganska torra tyvärr. Men nu har jag fina jättestora satsumas hemma. Citrusfrukter blir jag faktiskt aldrig trött på, och nu kommer vintersäsongen då de gör sig som bäst. Din smoothie låter som en liten piggelinkur, så bra. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej