Hur är det möjligt!

1kommentarer

För några dagar sedan köpte jag en ny microvågsugn till stugan. Kravet på min nya micro var att den fick inte vara så bred. Den gamle var lite bökig att öppna luckan på utan att klämma fingrarna eftersom jag har den i en hylla intill diskbänken. Men i en butik med massor av microvågsugnar i alla storlekar så var det inga problem att hitta en som var prisvärd och med rätt mått. 

(null)

(null)

Det första jag gjorde när jag kom till stugan var att packa upp, jag var vrålhungrig och min lilla matlåda var redo för att få testa den nya micron. Tror ni att jag blev snopen när jag lyfte på plasten. Jag stod en lång stund och bara glodde. Hur är det möjligt att man ska kunna få en produkt i det skicket i en låda som inte har en skråma. Det får ju inte förekomma att någon på fabriken packar ner en skadad micro i en låda och tejpar igen. Jag hoppas att det inte var så det gick till. 

(null)

(null)

De blev allt lite snopna när jag visade upp skadan i butiken. Nu har jag en ny och den är hel för vi synade den ingående i butiken innan den fick följa med mig ut i bilen. Det var först när jag var påväg därifrån som det slog mig, tänk om de trodde det var jag som åsamkat skadan, så retfullt i så fall. Hur som så bryr jag mig inte för nu har jag en som är hel, iallafall på utsidan. Hoppas bara den funkar också!!!


1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

12 Oct 2020 17:29

Åh nej, stackare som stod där hungrig och frustrerad. Jag hoppas att du fick i dig något ätbart innan du åkte till butiken. Min erfarenhet av elektronikhandel är att de utan att krångla byter ut felaktiga varor. Jag råkade en gång slå sönder rutan i min micro och den var alldeles ny. Jag ringde för att höra var jag kunde lämna in den på lagning (jag hade skickat efter den) och då svarade den vänliga mannen i telefonen att han genast skulle skicka en ny, helt utan kostnad, och jag skulle skicka den trasiga i retur med samma låda. Då blev jag glad och tacksam :D
Hoppas att du blev nöjd med din nya micro :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej